ängel

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av annika - 24 januari 2011 16:22

cha cha!


har funderat lite... och ja tror att ja slutar blogga på emogirls.bloggplatsen.se

och bara kör här? 

här är lixom mitt eget och så, så de är lite lättare att blogga dåe.

fast ja kanske slutar blogga helt.. om inge fler börjar titta och KOMENTERA(!!!!!!!!)

för de är ju ingen mening annars, så länka gärna denna blogg till allt och alla! :D


skolan va väl bra... eller inte? damp lärare damp lektion, va är de för mening med att gå i skolan om man har en 60 årig kärring som mentor och så? fattar inte de.

börjar få ont under ögat nu åxå.. usch tänk om ja inte kan använda linserna på ett tag? nån som vet nått om de? komentera då! eller skriv på (nilsson.annika@live.se)

vill iaf inte bli sjuk.

ska nog ut med fia efter ja ätit, blir nog raggarrundan och stan.

orkar nog inte skriva mer idag, fast få se. 

annars skriver jag imorgon.


(orkar nog inte skriva så mkt just nu. så mycket med skolan och allt...)


cha!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej jag heter annika och jag är 13 år.
min blogg handlar om mitt liv. komentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards