ängel

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

vaknade 8.30

Av annika - 13 november 2010 12:59

tjo tjo, 

har man suttit vid datorn ett tag, höll på att glömma bloggen, men nu sitter jag här, 

försöker fixa min blogg lite, men de tar ju sån tid, som jag blir ju less efter ett tag ;D

slö dag idag verkar de som, kan ut ikväll de får jag se.

vaknade vid 8.30 av att mamma stod och diska undan, bara att kliva upp, kan inte somna om när jag väl vaknade, data beroende som jag är skulle jag in på datorn då, men nej, datorn hängde sig, så bara att börja rensa och massa skit, men nu funkar den iaf (ett tag) 

kul hade jag i långsele iaf, känns att man han vant sig vid buller och skrik här, 

gick från gårn för att möta becka, sofia och lilli stannade kvar, kände att de va verkligen tst, hur kan jag bott där hela lviet? man vänjer väl sig :D

ska nog städa på mitt rum, sen övertala mamma om ett par skor jag vill ha! (måste ha)

har slut på gratis sms, så jag kan inte sms :sss 

kanske dar ut och är med nå kompisar sen, har inget planerat, förutom att ta de lugnt i helgen, får se hur de går, 

ska nog försöka få tag i sofia nu.


   <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annika - 24 januari 2011 16:22

cha cha!   har funderat lite... och ja tror att ja slutar blogga på emogirls.bloggplatsen.se och bara kör här?  här är lixom mitt eget och så, så de är lite lättare att blogga dåe. fast ja kanske slutar blogga helt.. om inge fler börjar tit...

Av annika - 23 januari 2011 16:38

tjo tjo! kul hade ja igår iaf! ska ta de från början. skrev ju att lilli skulle bli sen, och de blev hon, hon kom vid halv 1 ungefär. sen sprang vi runt lite, och dampade. vid 5 åt vi middag, spagetti och köttfärssås. (mums) sen vid 6 bör...

Av annika - 22 januari 2011 11:46

hej hej! väntar på att linnea ska komma nu då! hinner inte med att skriva så mycke just nu. men iaf. ska på hullsta med lilli ikväll. inte så jätte taggade men men... får se vad som händer, ska nog ta och sminka mej lite snabbt, sen byta kl...

Av annika - 18 januari 2011 16:57

nyss varit på sjukhuset.... uscha, inget för mig, hoppas bara att jag håller mig borta därifrån nu. :p va där pga av min rygg, fick reda på att jag har scolios, dom trodde att de skulle växa bort med tiden, men jag och min "tur" så lär de väl ald...

Av annika - 16 november 2010 15:52

tjo tjo! skolan ha vart as bra idag! förutom matten  då, våran matte lärare är ju inte den bästa på att förklara så när vi hade matte prov fick jag ig :( så jag hr fått nån annan mattebok nu, men jag fattar ju, de är ju hon som gör så jag inte ka...

Presentation


hej hej jag heter annika och jag är 13 år.
min blogg handlar om mitt liv. komentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards