ängel

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

tisdag!!

Av annika - 16 november 2010 15:52

tjo tjo!

skolan ha vart as bra idag!

förutom matten  då, våran matte lärare är ju inte den bästa på att förklara så när vi hade matte prov fick jag ig :( så jag hr fått nån annan mattebok nu, men jag fattar ju, de är ju hon som gör så jag inte ka jobba ordentligt!

men men sånt är livet...

annars har de vart bra, kort da så kanske därför de va en bra dag, men sista timmen hade vi musik, BRA! kul hade vi,jag har lärt mig att "spela" på trummor! eller ja slå på dom iallafall :D

ska väl kanske vara med fia sen!<3

men nu sitter man inne på rummet med datorn i knät,godis på bordet, film igång och emo musik på högsta volym!! :D jag skär mig inte,  jag är bara som jag är, och jag lyssnar på vilken musik jag vill!


men jag ska dra nu puss påre<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annika - 24 januari 2011 16:22

cha cha!   har funderat lite... och ja tror att ja slutar blogga på emogirls.bloggplatsen.se och bara kör här?  här är lixom mitt eget och så, så de är lite lättare att blogga dåe. fast ja kanske slutar blogga helt.. om inge fler börjar tit...

Av annika - 23 januari 2011 16:38

tjo tjo! kul hade ja igår iaf! ska ta de från början. skrev ju att lilli skulle bli sen, och de blev hon, hon kom vid halv 1 ungefär. sen sprang vi runt lite, och dampade. vid 5 åt vi middag, spagetti och köttfärssås. (mums) sen vid 6 bör...

Av annika - 22 januari 2011 11:46

hej hej! väntar på att linnea ska komma nu då! hinner inte med att skriva så mycke just nu. men iaf. ska på hullsta med lilli ikväll. inte så jätte taggade men men... får se vad som händer, ska nog ta och sminka mej lite snabbt, sen byta kl...

Av annika - 18 januari 2011 16:57

nyss varit på sjukhuset.... uscha, inget för mig, hoppas bara att jag håller mig borta därifrån nu. :p va där pga av min rygg, fick reda på att jag har scolios, dom trodde att de skulle växa bort med tiden, men jag och min "tur" så lär de väl ald...

Av annika - 14 november 2010 12:40

tjo tjo,  vaknade vid 12 kanske, fikade sen blev de att duscha, så nu sitter jag har vid datorn,  vet inte riktig vad som händer idag, tar dagen lite som den kommer, men jag har iaf bestämt mig för att börja äta lite mindre godis, hittills ha...

Presentation


hej hej jag heter annika och jag är 13 år.
min blogg handlar om mitt liv. komentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards