ängel

Alla inlägg under juli 2010

Av annika - 26 juli 2010 19:21

hej hej (igen)


har så tråkigt så jag satte mig vad datorn

tänkta jag skulle berätta vad jag gjorde igår :D

igår va ja med B vi lyssnade lite på musik sen va vi med Z

va as roligt efter lite springade fram och tbx till affären

så gick vi hem till mig och tittade på det okända,

vi va ute i köket och då plingade de på dörren :S

de va pappa, han va typ as full så jag, Z, B och P

typ gömde oss nedanför bordet :S

mamma sa sen att han hade sprit flaskan i handen

men jag tror det blir lite lugnare när man kommer till solle..

vem ska på laxfestivalen??<3

vet inte hur länge jag blir där..

har ju inge tider och passa :D

ska dra in på bdb nu<3
















Av annika - 26 juli 2010 19:19

Av annika - 26 juli 2010 13:18

hej hej :D

orkar inte lägga upp alla bilderna på mina "nya" kläder

vaknade vid 09.30 typ

har inte ätit något för ja "bantar" ju :D

ne men jag tänker gå ner nå kilon och äta mindre godis och sånt

känner mig tjock när man prövar kläder och dom är för småa


snart sk a jag väl packa lite mera,

måste få tag i L idag åxå ska kanske va med hon<3

snart ska jag duscha fixa håret och sminka mig lite

blir något enkelt har så jävla ont i axeln

för ja satt på golvet och plockade ut skivor ur cd:stället och då rasade hela

skiten på mig, tur att de inte hamnade på mitt huvud utom axeln tog hela smällen :D



känner mig lite onyttig nu M och P packar för fullt och jag sitter här vid datorn..

ångesten tar över ska nog hjälpa dom ändå :D

oj just ja på onsdag tror jag inte det blir nogåt inlägg 

kanske på torsdag om vi hinner fixa allt där ;)



så på fredag  är det laxfestivalen :D

kul ska dit<3 

aja måste dra nu hejdå
















Av annika - 26 juli 2010 13:15

  

Av annika - 26 juli 2010 13:01

    

Av annika - 26 juli 2010 12:57

  

Av annika - 25 juli 2010 18:38

hej hej :D

sitter man här med B

ska väl snart ut så skriver imorgon

kommer bilder dåe åxå<3

Av annika - 25 juli 2010 12:49

hej hej allihopa

sitter man och tråkar kommer lite bilder på kläder jag köpte i fredags:D

vart riktigt nöjd med dom:D

linne- ganska lång med roser på- köpt på stil

tunika- randigt svart och vitt- köpt på lindex

väska-orange/röd-köpt på stil

bh- svart/vit- köpt på lindex

tigts (Stavning)-svart-köpt på lindex :D


tyckte att jag och B hade as roligt<3

ska va med B sen ikv  me<3


men nu ska jag dra har chatta as läng å har glömt bort tiden<3

Presentation


hej hej jag heter annika och jag är 13 år.
min blogg handlar om mitt liv. komentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards