ängel

Alla inlägg under juli 2010

Av annika - 23 juli 2010 09:58

hej hej 


sitter jag vid datorn och bloggar :D

väntar på att kl ska bli 1 ska er på stan med becka och choppa :D

kommer en uppdatering om vad jag köpt sen ;D

nu sitter man här och magen låter,

är så jävla hungrig men jag ska inte äta nåt.






om någon timme ska jag börja sminka mig,

och klä på mig kläderna som ja ska ha på mig  =}

ja måste köpa nya skor :D

måste ha :D


aja herrå allihopa<3

Av annika - 22 juli 2010 11:49

hej hej


vaknade vid 10.45 av att mamma sa att "pappa" skulle komma

han kom hem från behandlingen för några dagar

sen men som tur flyttar jag ändå om 7 dagar :)

men han kan ju ändå komma ner på stan och skämma

ut mig men det blir väl inte lika mycke 

jag ska väl snart äta frukost.


är ju as dåligt väder ös rengnar fett mycke

är 20,1 grader ute

och 27, 8 inne


ska dra nu så hej svejs //

tressan :D

Av annika - 21 juli 2010 23:02

hej hej :D

idag vaknade jag vid 10 :O

sen fick jag nå damp ryck och började packa,

så nu är typ hela lägenheten ner packad :D

typ jag med för de känns som de :D

nu sitter ja är vi bloggen och kollar runt lite

har varit med becka hur kul som helst

några jävla idioter försökte dkrämma oss när vi satt på "kullen"

och läste och vi vart skit rädd  :D

har läst ut 2 böcker på 2 dagar dom hette:


1. om jag stannar

2. ett nytt liv på köpet


verklige bra båda 2 :D

ni borde låna dom :D

och dom som läst böckerna kan gärna ta och komentera

och nu ska jag läsa "tänk om der är jag"

aja  ska man väl fika nåt nu 

men hare bra alla bloggläsare :D<3

Av annika - 20 juli 2010 10:47

hej hej 


och godmorgon alla slö sovare :D

nu ska man snart iväg på stan och fixa mitt bank kort! :D

fick de igår är så stolt :D

sorry att jag inte ar skrevi på ett tag har inte haft tid ;D

idag blirde väl inte så mycke packa lite har nu packat 5 kartonger

sov hos becka fårn lördag ti söndag grymt kul va hade vet itne om jag skrevi de nån gång men jag skrive de igen vi hade grymt kul och dampade as mycke D::D

skriver nog nå mera sen men nu ska jag fara på stan :D<3

Av annika - 17 juli 2010 13:16

hej hej


blir inte nå lång inlägg bara så ni ser att ja lever,

igår hade man as roligt med *tjejerna* 

hade sandkrig på badstranden med zandra becka simon och samuel.h

aja idag ska jag fixa lite kläder till på fredag..

ska åka på stan och choppa med becka och våra bank-kort,

ska bi grymt roligt, hoppas de finns nå vänner på stan :D

vet nog vem ja menar :D

aja nu ska man ta och fixa håret och städa lite

blir nog packning senare aa 

men ska dra nu så hare

<3   

Av annika - 16 juli 2010 14:19

   

  
  

:D

Av annika - 16 juli 2010 13:40

hej hej




iag är de 2-4 dagar tills jag får mitt bank kort    

ska bli grymt skönt att lixom bestämma och hålla i sina egna pengar..

idag klev jag upp vid 9 sen läste jag lite

föresten läste jag ut den dära boken |bara inte du|

den vi skit bra :D

nu sitter man med andra boken i handen och läser och skriva samtidigt

den heter |mias hemlighet|

bråkar med en kompis not good

hoppas vi blir kompisar igen.<3


aja har inte hört nåt om pappa än inatt drömde jag typ en as läskig dröm

ska inte berätt alla bara att pappa hade dött

den 20/7-2010

den dagen jag får mitt bank kort haha :D

ska ut ooch springa snart så bilr nog kanske lite mera inlägg  framot kvällen :D



hare <3

Av annika - 15 juli 2010 15:36

hej hej..

idag har bengt åkt hem.. 

tur tror ja han typ har tjatat på mig hela tiden blir så less..

snart ska jag äta hos farmor vid  5,

tänker inte skriva så långt håller på att läsa en bok som heter (bara inte du)

as bra faktist är på sida 179 hoppas kunna läsa klart den idag :D

aja ska dra nu ja

tja //anki

Presentation


hej hej jag heter annika och jag är 13 år.
min blogg handlar om mitt liv. komentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards