ängel

Alla inlägg under oktober 2010

Av annika - 30 oktober 2010 11:05

hejsan!

vaknade vid 10 typ,

så har man ätit fukost, sen blir det sminka sig, och fixa håret och lite sånt,  

sen blir de väl vara med sofia ett tag innan hon ska till ellenor.

skriver väl mer ikväll eller imorgon,

puss påre :* 

Av annika - 29 oktober 2010 16:23

haft väldigt mycket att göra ett tag nu,

men jag känner att nu ska jag börja blogga igen.


veckan har varit toppen,

måndag: slö dag typ med konsär typ :)

tisdag: slutade tidigt :)

onsdag: studiedag så då va jag med lilli på stan :*

torsdag: vanlig dag,

fredag: kyrka


så idag har de vart fett nice, halv 9 gick man till kyrkgrej med ribban ida och olivia, sen hade man samling med klassen + 7,b och 7,c

hade as kul på fikat där, långsele tjerna + martin va grym, tog allas fika från borde drack upp 3 kanner saft typ, och proppade i oss bullar, fett nice va de :D

men nu ska jag dra och fixa lite mat, blir ris och nåt typ :)



                                  bye bye<3

Av annika - 14 oktober 2010 17:49

hej alla har inte skrivet så mkt, 

nu är de så att mitt liv är helt annorlunda nu än för 4 månader sen!

jag tänkte nu att jag skulle berätta lite om vad som hänt, men jag namnen jag skriver nu, och så är inte samma! 


jag flyttade till solle, i sommars de va tidiga dagar och sena kväller hur skönt som hellst.

men de fanns några som ville förstöra mitt liv, göra de ett helvete för mig och min kompis.

de va ungefär här allt blev ett helvete, innan gick de att uthärda.

anna gick för att möta mig. vi bodde kanske 200 m från varann, bara att gå förbi sibylla.

jag va som vanligt seg när jag skulle gå, så hon hann till mig innan jag han gå.

när vi möttes i trappan så va de första hon sa, dom ahr ringt igen.

och jag försod exakt vad hon menade.

då ringde dom igen.

jag vart så arg så jag tog mobilen och svarade istället för anna.

-HALLÅ?!

-hoppas ni dör..

-vilka fan är de! era jävla idioter.¨

dom la på.

vi sket i dom och va på väg ner på stan, då såg vi dom, joel kim och någon som vi inte visste vem de va.

dom kom, vi sket i dom fortsatte bara att gå. om vi skiter i dom så blir allt bra. men vi hade fel, vi gjorde misstaget och nu skulle allt bli värre!

-ERA JÄVLA EMOSAR GÅ OCH SKÄR UPP ERA ARMAR OCH HOPPA FRÅN NY BRON!

så lät de, vi försökte vara hårde och skita i dom.

vi tog de inte på allvar.men även om man inte visar att man blir sårad så är med de, de blir sår i hjärtat.

de blev så resten av vårt sommarlov, tillslut vågade mig kompis inte gå hem själv, jag gick och mötte henne, gick med henne.

då bodde hon inte här, hon bodde hos sin pappa.

när skolan började blev de svårt, hon fick hot mail på bdb, dom ringde dolt och skrek till mig. jag grinade jämt på skolan, vaknade av att jag grät, jag grinade mig till söms varje natt, va de så livet skulle se ut? jag tycker inte de! jag vill dö.

kim började skrika till mig på skolan, för de mesta var de fjortis gå och dö, ibland va de emo eller jävla cuttare. jag tyckte de va pinsamt! jag skämdes, då visste inte våra föräldrar om de, vi dolde de bra, men en dag orkade inte min kompis hålla kvar våran "hemlighet" och hon berättade för sin morsa, och då fick mamma reda på de.

då visste vi inte exakt vilka de va, men vi hade våra aningar.

annas morsa tog kontakt men en kompis till morsan, hon hade åxå ungar som gick i skolan och i 7an som vi.

dom hade börjat hålla koll på mig utan att jag visste, de. dom fanns för mig!  

jag fick prata med kiratorn och dom drog in mobbing grejset.

kuratorn lovade att inte säga till någon men hon gjorde de! utan att jag visste de.

jag tycker de är fel! dom pratade med dom som gjorde de här mot mig och min kompis. dom lungnade ner dig, och de är ungefär dit jag är idag. 

men jag tror att de blir värre, för doms kompis som vill oss illa kommer och börjar på min skola...

och min bästis med! n uär de svårt, för jag och min syster har börjat komma ifrån varandra, de svåra var att jag blev sviken a så många på vägen!

jag vill att alla som läser de här ska veta, "livet kan förändra på 1 dag, livet kan förstöras av den som du älskat mest"

de är så att dom som gjorde de här mot oss, en av dom va jag bästis med när jag var liten! och dom andra va jag typ vänner med.

jag har nu bestämmt att jag klarar av de här jag ligger lågt nu men väna ni bara ajg tar mig upp på topp, inte bara för ett tag utom för livet!!!!!!!!!!


Presentation


hej hej jag heter annika och jag är 13 år.
min blogg handlar om mitt liv. komentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards