ängel

Alla inlägg under november 2010

Av annika - 16 november 2010 15:52

tjo tjo!

skolan ha vart as bra idag!

förutom matten  då, våran matte lärare är ju inte den bästa på att förklara så när vi hade matte prov fick jag ig :( så jag hr fått nån annan mattebok nu, men jag fattar ju, de är ju hon som gör så jag inte ka jobba ordentligt!

men men sånt är livet...

annars har de vart bra, kort da så kanske därför de va en bra dag, men sista timmen hade vi musik, BRA! kul hade vi,jag har lärt mig att "spela" på trummor! eller ja slå på dom iallafall :D

ska väl kanske vara med fia sen!<3

men nu sitter man inne på rummet med datorn i knät,godis på bordet, film igång och emo musik på högsta volym!! :D jag skär mig inte,  jag är bara som jag är, och jag lyssnar på vilken musik jag vill!


men jag ska dra nu puss påre<333

Av annika - 14 november 2010 12:40

tjo tjo, 

vaknade vid 12 kanske,

fikade sen blev de att duscha, så nu sitter jag har vid datorn, 

vet inte riktig vad som händer idag, tar dagen lite som den kommer,

men jag har iaf bestämt mig för att börja äta lite mindre godis, hittills har de inte funkat så bra, men nu blir de att sätta på sig hårdhandskarna.

tror faktis att jag ska börja vara i långsele lite mer, minst 1 gång i månaden, ganska skönt att komma bort härifrån.

men nu ska jag ta och dra in på bdb en snabbis, kolla gärna in mig där åxå, 

www.loveUebba.bilddagboken.se

Av annika - 13 november 2010 21:23

tjo tjo,

bloggade lite imrose, som jag skrev då så skulle jag ta de lugnt, men naturligtvis blev de inte så, inte heller vart de nå städande för mig, 

vid 1 skulle jag vara duktig och plugga lite, har ju nå kemiprov nästa vecka, men de är ju de att jag har inte allt som man ska träna till så de lät ju gå bra.

men iaf, så ringde sofia så de va bara att springa ut i badrummet och börja sminka sig lite snabbt, sen vart de ut på stan och lite sånt, till kl 8, då gick jag hem, vart så helvetes kallt, sen har de bara blevi tjocka i sig godis och chips, 

sp nu ska man nog ta och lägga sig, är så grymt trött, och man måste passa på att sova när man kan, skolan är ju inte de roligaste precis! :ss


skriver nog imorgon troja, puss :**

  

Av annika - 13 november 2010 12:59

tjo tjo, 

har man suttit vid datorn ett tag, höll på att glömma bloggen, men nu sitter jag här, 

försöker fixa min blogg lite, men de tar ju sån tid, som jag blir ju less efter ett tag ;D

slö dag idag verkar de som, kan ut ikväll de får jag se.

vaknade vid 8.30 av att mamma stod och diska undan, bara att kliva upp, kan inte somna om när jag väl vaknade, data beroende som jag är skulle jag in på datorn då, men nej, datorn hängde sig, så bara att börja rensa och massa skit, men nu funkar den iaf (ett tag) 

kul hade jag i långsele iaf, känns att man han vant sig vid buller och skrik här, 

gick från gårn för att möta becka, sofia och lilli stannade kvar, kände att de va verkligen tst, hur kan jag bott där hela lviet? man vänjer väl sig :D

ska nog städa på mitt rum, sen övertala mamma om ett par skor jag vill ha! (måste ha)

har slut på gratis sms, så jag kan inte sms :sss 

kanske dar ut och är med nå kompisar sen, har inget planerat, förutom att ta de lugnt i helgen, får se hur de går, 

ska nog försöka få tag i sofia nu.


   <3

Av annika - 12 november 2010 16:31

tja rå :D

sry för mitt dåliga bloggande, men nu ska jag börja igen, för typ 1000 gången man jag lovar! :D

men dagen har väl varit bra, eller ja,

så nu har man ätit och nu sitter jag vid datorn, ska väl dra till långsele idag, åker kvart i 6 bussen, sen blir de 11 bussen hem. jippi fick nyss reda på att sofia ska hänga med till långsele!<3

blir väl en sväng på gårn sen några vänger runt där! blir väl att vara med beckis och zandris åxå! :D <33

men nu ska jag dra, ska sminka mig lite och fixa håret, 

så pössen påre!! :** <33

Presentation


hej hej jag heter annika och jag är 13 år.
min blogg handlar om mitt liv. komentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards